Course Web Algorithms (prof. G. Monaco)

Due to the teacher's indisposition, the "Web Algorithms" lesson, prof. G. Monaco, of Wednesday October 26, 2022 will take place only in remote mode on the course TEAM. TEAM Name: Web Algorithms - A.A. 2022/2023. TEAM Code: q76j4py. The lesson will start at 12:00 in order to facilitate the students attendance.

Per indisposizione del docente, la lezione di "Web Algorithms", prof. G. Monaco, del giorno mercoledì 26 ottobre 2022 si svolgerà solo in modalità a distanza sul TEAM del corso, Nome TEAM: Web Algorithms - A.A. 2022/2023. Codice TEAM: q76j4py. Inoltre, si comunica che la lezione inizierà alle ore 12:00 in modo da facilitare la partecipazione degli studenti alla lezione.